Δημοτικό Σχολείο Αγνάντων

Καλώς ήρθατε!

Το Δημοτικό Σχολείο Αγνάντων Πηνείας σας καλωσορίζει στην ιστοσελίδα του! Ένα μικρό σχολείο σε ένα όμορφο απομακρυσμένο χωριό. . .

Ένα τραγούδι για τη γιορτή της μανούλας στις 9 Μαίου 2010



Κάθε χρόνο, τη 2η Κυριακή του Μάη, τιμάμε τη μητέρα. Όλες οι μανούλες του κόσμου δέχονται ευχές και καρτούλες από τα παιδιά τους. Το σχολείο δε θα μπορούσε παρά να στηρίξει αυτό το "θεσμό" της παγκόσμιας ημέρας της μητέρας και είναι άγραφος κανόνας πια όλες οι δασκάλες να προετοιμάζουν σχετικές δραστηριότητες για τους μαθητές τους. Πλέον έχουμε κάρτες σχεδιασμένες από τα παιδιά που έχουν συμπληρωθεί με διάφορα έξυπνα στιχάκια από τις δασκάλες. Ζωγραφιές δίνουν και παίρνουν για το στολισμό των καρτών. Δε θα μπορούσαν να λείπουν και τα σχολικά τραγούδια με θέμα τη μάνα από φιλόμουσες εκπαιδευτικούς.







Η ΜΑΝΟΥΛΑ

Κι αν μου χτίστε και παλάτια
και μου πείτε "κάτσε δω",
δε γυρνώ τα δυο μου μάτια
μια στιγμούλα να τα ιδώ.

Κι αν μου χτίστε κι ένα θρόνο
με χρυσάφι πλουμιστό,
μητε αυτόν σας βεβαιώνω
δε θα τονε λιμπιστώ.

Καθενού πουλιού τ' αρέσει
μόνο η ίδια του φωλιά,
μένα μονάχα μ' αρέσει
της μανούλας μου η αγκαλιά!